Op onderzoek met zelfgemaakte vergrootglazen!
Op onderzoek met zelfgemaakte vergrootglazen! Tijdens ons WO-thema werden we echte onderzoekers. We maakten zelf vergrootglazen en trokken ermee de speelplaats op.Daar gingen we op zoek naar insecten — en die bekeken we van héél dichtbij! Wat was het fijn om jullie zo enthousiast te zien experimenteren, ontdekken en onderzoeken.(Al moest de juf achteraf wel nog even de klas poetsen… 😉) Goed gewerkt, onderzoekers in spe!