Kangoeroewedstrijd… de resultaten! 🦘🏆
Amai, wat was onze directeur trots! Voor het eerst nam het 5e leerjaar deel aan de Kangoeroewedstrijd en meteen vielen we in de prijzen. Wat een fantastische prestatie! 🤩 Heel wat leerlingen mochten een individuele prijs in ontvangst nemen, mét een dikke proficiat van meester Koen erbovenop. Maar ook de rest van de klas verdient een grote pluim. Jullie hebben allemaal hard nagedacht, doorgezet en het beste van jezelf gegeven tijdens deze uitdagende denk-, spel- en wiskundewedstrijd. Resultaten zijn natuurlijk fijn, maar vooral jullie inzet, motivatie en enthousiasme maakten indruk. 💪 Een trotse directeur, een trotse juf en vooral een…